فراجا سال جاری ۵۱ شهید را تقدیم امنیت کشور کرد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تامین امنیت هزینه دارد و اتفاقی نیست، گفت: به شهادت نیروهای انتظامی در راه امنیت افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کی‌قباد مصطفایی صبح امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای تأمین امنیت باید هزینه داد، اظهار کرد: فراجا طی شش ماه نخست سال جاری ۵۱ شهید را تقدیم امنیت کشور کرد.

وی افزود: امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد تعدادی از نیروهای نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت شهید شدند، هرچند اعتقاد داریم برای امنیت مردم هر کاری باید انجام دهیم و به شهدای خود افتخار می‌کنیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شعار امسال هفته فراجا «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان برگزاری جلسات مستقیم مردم با مسئولان انتظامی استان، حضور پلیس تخصصی در شبکه ملی و آگاه‌سازی عمومی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، افتتاح بعضی پاسگاه‌ها از جمله پاسگاه انتظامی امام‌زاده جعفر است.

سردار مصطفایی تاکید کرد: حضور کارکنان نیروی انتظامی در مراکز انتقال خون و اهدا خون، اجرای ویزیت رایگان مردم در مرکز درمانی امام علی (ع) شهر یاسوج، حضور کارکنان در نماز جمعه، ارائه خدمات پزشکی در محل‌های نماز جمعه، ارائه خدمات مشاوره‌ای از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی از اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور مسئولان ارشد کشوری و لشکری استان خبر داد و گفت: اجرای عملیات‌های مقتدرانه در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، آموزش همگانی در پارک ترافیک مهرورزی در قالب آموزش عملی به دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان، کوه‌پیمایی، برپایی محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تقسیط جرایم رانندگی، برگزاری آزمون مضاعف صدور گواهینامه در بخش آیین‌نامه و برگزاری آزمون شهری نیز از جمله اقداماتی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

کد خبر 693111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.