فلسفه بازی در ذوب‌آهن تغییر می‌کند / باید عدالت در بازی‌های لیگ برتر رعایت شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تلاش کرده‌ایم تغییر فلسفه بازی داشته باشیم و تغییر نگاه مدیریتی در بعد مربیگری داشته باشیم و این موضوع نیازمند زمان است هر چقدر به سمت جلو حرکت می‌کنیم به تکامل نهایی دست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در برابر شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: شمس‌آذر قزوین در هفته‌های اخیر نشان داده است که تیم پرانرژی و دونده‌ای و پرتلاشی است و بازی فردا بسیار مهم و چالش‌برانگیز است. آن‌ها در دو هفته اخیر بهتر از ذوب‌آهن خود را محیا این دیدار کرده و دو بازی تدارکاتی با دو تیم لیگ برتری برگزار کرده‌اند و ما تنها یک بازی تدارکاتی با تیمی از یزد داشته‌ایم.

وی افزود: با تمام این موارد تلاش می‌کنیم با تمرکز و برنامه‌ریزی بتوانیم بازی را جلو ببریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسند باشد و بازیکنان هر دو طرف صحیح و سلامت از بازی خارج شوند. رویکرد تیم ذوب‌آهن به سمتی رفته است که با برنامه‌ریزی روندی روبه‌جلو داشته باشد، محدودیت‌های زیادی داشته‌ایم و داریم؛ اما تلاش کرده‌ایم تغییر فلسفه بازی داشته باشیم و تغییر نگاه مدیریتی در بعد مربیگری داشته باشیم و این موضوع نیازمند زمان است هر چقدر به سمت جلو حرکت می‌کنیم به تکامل نهایی دست پیدا خواهیم کرد و عملکرد ذوب‌آهن نسبت به گذشته را در پایان فصل باید مورد ارزیابی قرارداد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: این تیم اگر بخواهد به آینده خود برسد و در زمره تیم‌های مدعی قرار بگیرد نیازمند دو سه سال برنامه مدون است و در فوتبال باید این را بپذیریم که برنامه‌محوری حرف اول را می‌زند. تیم ذوب‌آهن حداقل نیازمند چهار پنجره نقل‌وانتقالاتی برای بازیافت بهتر دارد و سیستم میانگین سنی و تجهیزات و امکانات و بازسازی آن‌ها باید به مرور اتفاقات رو به‌رشدی رخ دهد.

محمد ربیعی تصریح کرد: در مجموع با شیب خوبی این مسائل در حال حل شدن است؛ مسائلی هم وجود دارد که اجتناب‌ناپذیر است. به دلیل اینکه درک می‌کنم که هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد از مربی تیم ملی تا مسئولان چالش‌هایی را دارند و هر کس در جایگاه آنها نباشد نمی‌تواند قضاوت درستی داشته باشد. برای همه تیم‌ها این وقفه اثر داشته دو بازیکن ذوب‌آهن در تیم امید هستند و اعتقاد دارم باید عدالت در مسابقات اجرا شود.

وی در پایان گفت: نگاه کمی و کیفی متفاوت است شاید یک تیم دو بازیکن نداشته باشد اما همان دو بازیکن برای تیم بسیار اثرگذار باشد و تیم دیگر سه بازیکن نداشته باشد اما کمتر دچار چالش شوند به نظرم نیازمند برنامه‌ریزی هستیم که هم لیگ را پیش ببریم و هم نیاز مربیان ملی انجام شود و این موضوع کار سختی است. مقابل استقلال اهواز آرش قادری با مصدومیت بلندمدت روبه‌رو شد و یکی از بازیکنان دیگر در تمرین روز گذشته آسیب‌دیده است و دو تا بازیکنان به‌تازگی از بازی‌های آسیایی بازگشته‌اند و تا پایان امشب با تیم پزشکی جلسه‌ای خواهم داشت تا ترکیب فردا را برنامه‌ریزی کنیم.

کد خبر 693060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.