ادارات کهگیلویه و بویراحمد موظف به برپایی میز خدمت هستند

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برپایی میز خدمت در راستای شعارِ محوری مردم‌سازی است و این مهم در ادارات دولتی استان باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرادعلی پیوند روز _چهارشنبه، دوازدهم مهرماه_ در جشنواره شهید رجایی، با تأکید بر رعایت شاخص‌ها، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی از مدیران انگار با مردم قهر هستند و در طول سال نیز خدمتی برای جوابگویی به مردم برپا نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عدم اجرای میز خدمت ادارات خلاف شعار محوری مردمی‌سازی است، گفت: طرح تبسم در ادارات کهگیلویه و بویراحمد باید جدی گرفته شود.

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: بحث بهره‌وری بسیار مهم است هرچند که کارهای خوبی انجام شده‌است اما بعضی از گزارش‌های بهره‌وری به تهران ارسال نشده‌است.

وی بیان کرد: انتخاب دستگاه‌های برگزیده در جشنواره شهید رجایی بر اساس مستندات بوده و امتیاز دستگاه‌های منتخب اختلاف زیادی با هم ندارند.

پیوند خاطرنشان کرد: طرح ارائه شده برای انتخاب دستگاه‌های برتر اجرایی که از طرف استاندار دستور داده شده بود تمام شاخص‌ها را در برمی‌گیرد و باید برای دستگاه‌های در رده‌های آخر چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به اهمیت مردمی بودن دولت سیزدهم، تصریح کرد: کارهای مردم در ادارات کهگیلویه و بویراحمد باید در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

کد خبر 692986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.