«فن‌نما» شروعی نویدبخش برای آینده‌ای روشن است

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: نمایشگاه فن‌نما که امسال برای نخستین‌بار برگزار شد، از سرمایه‌گذاران و تامین‌کنندگان مالی گرفته تا بهترین شرکت‌های دانش‌بنیان و دستاوردهای دانشگاه‌ها را گردهم آورد و زمینه شروعی تازه را برای ما ایجاد کرد.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره نمایشگاه فن‌نما اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در هر نمایشگاهی نوع مخاطبان آن است؛ بخش اعظمی از مخاطبان نمایشگاه فن‌نما دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و به‌طور کلی قشر نوجوان بودند که برای ما اهمیت زیادی دارند.

وی افزود: در حالی که دو روز از برگزاری نمایشگاه را پشت سر گذاشته‌ایم استقبال مخاطبان بی‌نظیر بوده است و در حالی که فعالیت نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۸ است، شب اول به علت استقبال خوب ساعت کار نمایشگاه حدود دو ساعت تمدید شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: حضور جوانان شهر در نمایشگاه فن‌نما برای ما به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه بسیار مسرت‌بخش بوده است، چراکه این جوانان آینده‌سازان کشور هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برای نمایشگاه فن‌نما امسال بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی برنامه‌ریزی شده است. مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه فن‌نما حضور تمام شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و صنایع بزرگ در کنار یکدیگر است.

طحانیان ادامه داد: شبکه‌سازی که در نمایشگاه فن‌نما شاهد آن بودیم تا امروز در هیچ نمایشگاه دیگری به این زیبایی به تصویر کشیده نشده است.

وی اذعان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی نمایشگاه‌ها تأثیرگذاری و شبکه‌سازی است که نمایشگاه فن‌نما با برگزاری جلسات B2B، حضور هیئت‌های تجاری از سایر کشورها و مهم‌تر از همه وجود بیش از ۴۰ رویداد علمی، آموزشی و فناوری توانسته به این نتیجه مطلوب برسد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: با توجه به اینکه امسال نخستین تجربه ما در زمینه برگزاری نمایشگاه فن‌نما است به‌طور طبیعی نواقص و ایراداتی نیز وجود داشته است‌، اما این برای ما تجربه‌ای خوب در جهت برگزاری بهتر نمایشگاه در سال‌های آینده خواهد بود.

وی افزود: برگزاری هر نمایشگاهی برای اولین بار سخت است، اما استقبال خوب مردم و شرکت‌ها از نمایشگاه فن‌نما نیروی محرکی برای ما در جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه در سال‌های آینده شد.

طحانیان تصریح کرد: نمایشگاه فن‌نما در مهر سال ۱۴۰۳ برای دومین بار برگزار خواهد شد که در این راستا از بنر آن نیز رونمایی شد که نشان‌دهنده عزم راسخ در برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نمای امسال برای ما بسیار رضایت‌بخش بوده است، اما در عین حال نمی‌توانیم به عنوان یک رویداد کامل به آن نگاه کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تاکید کرد: در نمایشگاه فن‌نما شاهد گردهم آمدن قطب‌های مختلف از جمله قطب فناوری، فولاد و محیط زیست در ۱۰ اکوسیستم طراحی شده برای نمایشگاه بودیم.

وی در پایان افزود: از سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان مالی گرفته تا بهترین شرکت‌های دانش‌بنیان و دستاوردهای دانشگاه‌ها همه در نمایشگاه فن‌نما گردهم آمدند که این نشان‌دهنده شروعی نویدبخش برای آینده است.

کد خبر 692819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.