فیلم‌سازان اصفهانی به تولیدات سینمای کودک اهمیت می‌دهند

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: در این جشنواره چند فیلم خوب از اصفهان شرکت کرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد فیلم‌سازان اصفهانی نیز به تولیدات سینمای کودک و نوجوان اهمیت می‌دهند.

به گزارش ایمنا، مجید زین‌العابدین در گفت‌وگو با خبرنگار نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این جشنواره در ابتدا مشوق فیلم‌سازان است تا فیلم‌های جذاب و با کیفیت‌تری برای کودکان تولید کنند و سینمای کودک و نوجوان ما رونق بگیرد، از طرفی برای بچه‌ها هم مشوق خوبی است تا موقعی که با فیلم‌های خوب مواجه می‌شوند، پس از جشنواره به اتفاق خانواده‌هایشان در سینما حضور پیدا کردند و فیلم‌ها را ببینند.

وی با تاکید بر اینکه بنابراین هر چقدر کیفیت تولید فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان بالاتر برود اکران رونق می‌گیرد، افزود: امیدواریم این جشنواره که بعد از ۴ سال تعطیلی دوباره از سر گرفته شده است، مشوقی باشد تا سینمای کودک و نوجوان که در اصفهان خاستگاه خوب، قوی و غنی دارد، احیا شود.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در ادامه با بیان اینکه در جشنواره چند فیلم خوب از اصفهان شرکت کرده‌اند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد فیلم‌سازان اصفهان نیز به تولیدات سینمای کودک و نوجوان اهمیت می‌دهند و امید است نگاه خاص به مقوله فیلم‌سازی کودک و نوجوان گسترش پیدا کند.

عموم مردم از وبگاه‌های مرتبط با جشنواره بلیت تهیه کنند

همچنین میثم بکتاشیان، مدیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار نوجوان جشنواره، در مورد نحوه تهیه بلیت فیلم‌ها افزود: بخشی از بلیت‌ها برای استفاده عموم مردم روی وبگاه‌های مرتبط با جشنواره قرار گرفته می‌گیرد که مردم می‌توانند برای پیش‌خرید به وبگاههایی که در این زمینه فعال هستند، مراجعه  و بلیت فیلم‌ها را تهیه کنند.

خبرنگار نوجوان: زهرا ناظمی

کد خبر 692815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.