ورود مجلس شورای اسلامی به ماجرای بازی سپاهان - الاتحاد

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیفای حقوق تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال آسیا به صورت جدی به این موضوع ورود خواهند کرد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دوشنبه شب علی‌رغم حضور پرشور هواداران تیم سپاهان، متأسفانه تیم الاتحاد عربستان در رفتاری غیرحرفه‌ای و دور از اخلاق با بهانه‌های واهی از مصاف با سپاهان انصراف داد، خوشبختانه هواداران سپاهان با متانت با این اقدام برخورد کردند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیفای حقوق تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال آسیا به‌صورت جدی به این موضوع ورود خواهند کرد، در حال حاضر قرار است برای بررسی ابعاد و پیگیری‌های حقوقی این ماجرا نشستی در کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان ورزشی کشور، برگزار شود.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پای حقوق تیم سپاهان ایستاده‌ایم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم بخواهد به قهرمان ملی مردم ایران توهین کند و در این راستا از مسئولان مربوطه خواستاریم از تمام ابزارهای حقوقی برای احقاق حقوق و اعاده حیثیت مردم اصفهان استفاده کنند.

کد خبر 692772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.