مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنند

فرماندار سنندج بر تلاش مسوولان و بخشداران برای زمینه‌سازی به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه تاکید کرد و گفت: در چنین شرایطی وظیفه مسوولان سنگین‌تر است و باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های آرا تلاش کرد.

به گزارش ابمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ در جلسه ستاد انتخابات شهرستان سنندج با تبریک میلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین افتخارات جمهوری اسلامی، پایبندی به دموکراسی واقعی و راهبرد مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، به طور میانگین هر ساله یک‌بار شاهد برگزاری انتخابات بوده‌ایم که مردم با مشارکت گسترده در این انتخابات‌ها برای تعیین سرنوشت خود و جامعه ایفای نقش کرده‌اند.

فرماندار سنندج تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام سال گذشته تمام توان خود را برای ایجاد آشوب و ناامنی و در نهایت براندازی نظام بسیج کرده بودند اما ملت نشان دادند که همچنان به نظام وفادارند.

وی گفت: در چنین شرایطی وظیفه مسؤولان سنگین‌تر است و باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های آرا تلاش کرد.

عسکری به بخشداران و دهیاران به عنوان نمایندگان دولت و مجری برگزاری انتخابات تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی له یا علیه هیچ کاندیدایی فعالیت نداشته باشند.

کد خبر 692620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.