توزیع ۸ هزار تن آسفالت در هفته نخست مهرماه

شهردار تبریز از توزیع هشت هزار تن آسفالت در مناطق ده‌گانه این کلان‌شهر در هفته نخست مهرماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار صبح امروز -دوشنبه دهم مهرماه- اظهار کرد: امسال آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز است و برای تحقق این امر مهم بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

وی افزود: طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۶۶۹ تن آسفالت، منطقه ۲ با ۵۷۶ تن آسفالت، منطقه ۳ تبریز با یک هزار و ۲۱۸ تن، منطقه ۴ با یک هزار و ۸۶۶ تن و منطقه ۵ با ۲۴۱ تن معابر اصلی و فرعی را لکه گیری و آسفالت کردند.

شهردار تبریز ادامه داد: شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۷۵۱ تنی، منطقه ۷ تبریز با ۳۳۸ تن، منطقه ۸ تبریز با ۲۰۷ تن و منطقه ۱۰ با ۱۴۳ تن معابر خود را بهسازی کردند.

هوشیار با بیان اینکه شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته آسفالت‌ریزی نداشته است، تاکید کرد: طی هفته گذشته یک هزار و ۹۵۵ تن آسفالت در کنارگذر شهید کسایی توزیع شده است.

وی گفت: شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال جاری تا به امروز، ۱۹۹ هزار و ۳۰۱ تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

کد خبر 692417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.