کمبود راننده دلیل توقف اتوبوس‌ها در پارکینگ‌های شهرداری تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نبود راننده، موجب توقف اتوبوس‌های جدیدالورود شرکت واحد در پارکینگ‌های شهرداری تبریز شده است.

روح‌الله رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری تبریز، سال گذشته سه قرارداد خرید اتوبوس جدید با شرکت‌های مختلف منعقد کرده است که بر این اساس، قرارداد خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس با ایران‌خودرودیزل بسته شده و تاکنون ۱۳ دستگاه از این تعداد تحویل داده شده است.

وی افزود: همچنین ۷۳ دستگاه اتوبوس با شرکت عقاب‌افشان منعقد شده که ۱۵ دستگاه از این تعداد تحویل داده شده است و قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز با شرکت اسنا بسته است، همه ۱۰۰ دستگاه تحویل داده شده، اما تعدادی از این اتوبوس‌ها هنوز پلاک نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه سال گذشته قرارداد خرید ۲۳۴ دستگاه توسط شهرداری تبریز منعقد شده است، ادامه داد: از این تعداد در مجموع ۱۲۸ دستگاه اتوبوس جدید، تحویل شرکت واحد شده و با احتساب ۱۹ دستگاه تحویلی سال ۱۴۰۰، در دوره شورای ششم شهر تبریز ۱۴۷ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان عمومی شهری شده است.

رشیدی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری تبریز با کمبود راننده روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: این ۱۴۷ دستگاه به دلایل مختلف از جمله نبود راننده وارد خطوط نشده و برای تأمین راننده، فراخوان داده شده است.

کد خبر 691854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.