جنگ اقتصادی دشمن، معیشت مردم را هدف قرار داده است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ اقتصادی درصدد ایجاد مشکل در معیشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسن حکمتیان شامگاه _شنبه، هشتم مهرماه_ در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل مالیاتی استان، اظهار کرد: مأموران مالیاتی افسران جنگ اقتصادی هستند و تلاش مدیرکل و مجموعه کارکنان ادارات امور مالیاتی استان شایسته تقدیر است.

وی افزود: تلاش برای کمک به توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور از ضرورت‌های مهم جامعه است و حمایت از بخش‌های مهم اقتصادی مؤلفه‌ای انکارناپذیر است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمن یک توطئه برای دچار مشکل کردن معیشت مردم است، گفت: تلاش برای کمک به رونق اقتصاد و رفع مشکلات مردم حیاتی‌ترین مقوله و نیازمند همکاری بین بخشی است.

وی به مجاهدت‌های تیپ ۴۸ فتح و تقدیم یک هزار و ۵۲۱ شهید و ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۷ آزاد در دفاع مقدس در این تیپ اشاره کرد و افزود: کهگیلویه وبویراحمد با ۴۳ هزار رزمنده مقام اول اعزام به جبهه را داشت.

سردار حکمتیان تصریح کرد: تیپ ۴۸ فتح در چند نقطه شمال و جنوب غرب و شرق کشور هم‌اکنون دفاع از مرزهای کشور را برعهده دارد.

وی افزود: که این تیپ در تمامی حوادث پیش‌بینی نشده ازجمله سیل، کرونا، زلزله و آتش‌سوزی‌ها و دیگر موارد همواره در خدمت مردم بوده و این فرآیند ادامه دارد.

مدیرکل امور مالیاتی کهکیلویه و بویراحمد در این دیدار از هشت سال مجاهدت فرماندهان و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در جبهه‌های جنگ تحمیلی تقدیر کرد و افزود: رشادت‌های دلیرمردان این تیپ همواره مایه مباهات است.

میلاد فرخان مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد، امنیت را مقوله‌ای مهم دانست و تصریح کرد: که اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چتر امنی برای حفظ این آب خاک از توطئه‌های دشمن است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادشهداء و تمامی ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: حرکت در مسیر آرمان شهدا به تحقق اهداف متعالی نظام کمک خواهد کرد.

کد خبر 691843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.