محلات کم برخوردار گرگان مورد توجه قرار گیرد

فرماندار شهرستان گرگان ضمن تاکید بر توجه بیشتر به محلات کم برخوردار شهر گفت: اگر در محلات شدیداً کم برخوردار اقدامات اورژانسی صورت نگیرد، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی موجود در این محلات افزایش یافته به سایر بخش‌های شهر ها نیز گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا اسماعیل نادری شامگاه شنبه هشتم مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر توجه بیشتر به محلات کم برخوردار شهر، اظهار کرد: اگر در محلات شدیداً کم برخوردار اقدامات اورژانسی صورت نگیرد، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی موجود در این محلات افزایش یافته به سایر بخش‌های شهرها نیز گسترش می‌یابد.
وی به گشایش مرکز خدمات اجتماعی در قزاق محله گرگان نومل اشاره کرد و گفت: این مرکز با هدف پایش و بررسی معضلات اجتماعی، جمع‌آوری آمار و تلاش برای رفع مشکلات، با همت بهزیستی به بهره برداری رسید.
فرماندار گرگان افزود: خوشبختانه اقدامات جهادی و خوبی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان در حال انجام است بااین وجود لازم است بر سرعت این اقدامات افزوده شود.
وی تصریح کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان در محلات کم برخوردار، بسیاری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد، بزهکاری، سرقت و … کاهش خواهد یافت.
نادری در خاتمه خاطر نشان کرد: احداث مرکز ماده ۱۵ در این محله نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با اهتمام جدی دستگاه‌ها این امر نیز به زودی صورت پذیرد.
کد خبر 691808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.