بهره‌برداری از پروژه‌های شهر در زمان مقرر از مطالبات شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: شهروندان روی بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌ها حساس هستند و بهره‌برداری از طرح‌ها در زمان مقرر از جمله مطالبات آن‌ها است، از سوی دیگر بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع ایجاب می‌کند زمان بهره‌برداری از پروژه‌ها طولانی نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز _ شنبه هشتم مهرماه _در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه با قدردانی از شهردار و کارکنان شهرداری که برای عمران و آبادی شهر تلاش می‌کنند، اظهار کرد: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم است و بالغ بر ۶۵ درصد از بودجه شهرداری در حوزه عمرانی هزینه می‌شود و پروژه‌های عمرانی و مهمی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات ناشی از اجرا نشدن به موقع پروژه‌های عمرانی باعث افزایش هزینه‌ها در شهرداری و نارضایتی شهروندان می‌شود و چشم اندازی نامناسب برای شهر ایجاد می‌کند، ضروری است علاوه بر توجه به کیفیت پروژه‌های عمرانی به سرعت آنها نیز اهمیت داده شود.

رئیس شورای اسلامی مبارکه از شهردار مبارکه خواست همه تلاش خود را برای پیگیری مداوم پروژه‌های عمرانی به کار گیرد تا با افزایش کیفیت در زمان‌بندی اعلام شده به بهره‌برداری برسد.

وکیلی اضافه کرد: شهروندان روی بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌ها حساس هستند و بهره‌برداری از پروژه‌ها در زمان مقرر ازجمله مطالبات آن‌ها است، از سوی دیگر بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع ایجاب می‌کند که زمان بهره‌برداری از پروژه‌ها طولانی نشود.

به گزارش ایمنا، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران اجرایی شهرداری مبارکه روز شنبه از پروژه عمرانی این شهر بازدید کردند. در این بازدید حسین خدارحمی، سرپرست معاونت عمران شهرداری مبارکه با ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی و و پشتیبانی شورای اسلامی شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است، قدردانی کرد.

در این برنامه اعضای شورا از پروژه‌های بازدید و در جریان میزان پیشرفت، نحوه اجرا و موانع و مشکلات احتمالی آنها قرار گرفتند.

کد خبر 691700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.