شعار «زن، زندگی، آزادی» توهین به ساحت زنان بود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: هدف اصلی‌ افرادی که سال گذشته با سر دادن شعار «زن، زندگی، آزادی» به ساحت مقدس زنان اهانت‌ و جسارت‌ کردند، زنان نبود، بلکه آن‌ها درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت‌الاسلام سعید عسکری امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در همایش منطقه‌ای نقش مبلغات در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف که در اردوگاه امام علی (ع) شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همایش وحدت استان‌های کردستان، آذربایجان و کرمانشاه با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب خواهر فارغ‌التحصیل برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله حجاب و عفاف و بحث و تبادل نظر میان افراد موافق و ناموافق با مسئله حجاب و عفاف افزود: سال گذشته افرادی با سر دادن شعار زن زندگی آزادی به ساحت مقدس زن اهانت‌ها و جسارت‌ها کردند، اگرچه این جدال طی سال‌های گذشته نیز وجود داشته است، اما سال گذشته به وفور این شعار شنیده و بی‌حجابی برخی هم به نمایش گذاشته شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به بیان راهکارهایی برای جلوگیری از سوءاستفاده معاندان از حوادثی مانند اتفاقات سال گذشته پرداخت و ضمن اشاره به نقش زنان در توسعه فرهنگی تصریح کرد: یکی از بهترین راهکارها گفت‌وگو با مدعیان زن زندگی آزادی و دعوت آن‌ها به جلسات و همایش‌های علمی و ارزش نهادن به جایگاه والای زنان است که باید مورد بحث قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عسکری گفت: گفت‌وگو فضا را آرام، تعدیل و تلطیف و معترض واقعی را توجیه می‌کند و به عقب می‌راند، در واقع در این نشست‌ها مشخص شده است که هدف اصلی رهبران زن، زندگی، آزادی، زنان نیستند، بلکه آن‌ها درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی اضافه کرد: با گفت‌وگو سیاست تفاوت و تکثر نیز ظهور پیدا می‌کند و نگاه‌های دیگر مشخص می‌شود، در عرصه گفت‌وگو سخنان دو طرف شنیده می‌شود.

کد خبر 691677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.