صعود همه ملی‌پوشان قایقران ایران به فینال بخش کایاک تک‌نفره و دونفره

ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان با نمایش درخشان موفق شدند به فینال کایاک تک‌نفره و دونفره بازی‌های آسیایی هانگژو برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مسابقات قایقرانی کانو و کایاک تک‌نفره و دونفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان، محمدنبی رضایی در خط شش کانوی هزار متر تک‌نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، چین‌تایپه، اندونزی، قزاقستان و هند به رقابت پرداخت که با زمان چهار دقیقه و دو ثانیه بعد از حریف تایپه‌ای به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

در مسابقات قایقرانی کانو و کایاک تک‌نفره و دونفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان علی آقامیرزایی در خط دو کایاک هزار متر تک‌نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداخت که با زمان سه دقیقه و ۴۹ ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.

هدیه کاظمی و الناز شافعیان نیز در قایقرانی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ویتنام پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه به عنوان تیم سوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در ماده کانوی دونفره ۵۰۰ متر قایقرانی مردان با حریفانی از قزاقستان، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین و تاجیکستان به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه به عنوان تیم دوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

به گزارش ایمنا، کاروان قایقرانی کشورمان در بخش‌های تک‌نفره و دونفره، شش فینالیست خواهد داشت که برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر رقابت خواهند کرد. فینال مسابقات رشته‌های امروز دو روز دیگر یعنی _دوشنبه دهم مهرماه_ برگزار خواهد شد.

کد خبر 691607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.