خدمات‌رسانی شبانه‌روزی شهرداری قم به نمایشگاه هفته دفاع مقدس

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان بودجه به نمایشگاه یاد یاران خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی به نمایشگاه یاد یاران در چندین بخش مختلف انجام شده است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه هفته دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم اظهار کرد: بودجه صرف شده در نمایشگاه یاد یاران از ابتدای برپایی ۳۵۰ میلیون تومان بوده و منطقه چهار فعالیت‌هایی در راستای برگزاری آن انجام داده است.

وی افزود: از اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به نمایشگاه یاد یاران می‌توان به اقداماتی از قبیل انتقال خاک و نخاله، به‌کارگیری بابکت برای پاکسازی، تسطیح فضا با بیل مکانیکی، غلتک سبک و سنگین، اختصاص جرثقیل جهت جابجایی، اختصاص تانکر برای شست‌وشو، اختصاص چهار دستگاه خودروی واترجت برای شستشو، تأمین مخازن فان، جابه‌جایی نیوجرسی، تأمین کارتن پلاست، تأمین کیسه زباله، تأمین پرچم ایران، شست‌وشو معابر محوطه باغ موزه، تأمین پروژکتور، تأمین کابل برق و تأمین پروژکتور سیار اشاره کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به خدمت‌رسانی ۱۰۰ نیروی خدماتی شهرداری در جریان برگزاری نمایشگاه یاد یاران، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی سپاه استان قم، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دیگر نهادهای متولی برپا شده است.

اقبالیان با اشاره به تعامل مستمر شهرداری منطقه چهار و باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، اضافه کرد: محوطه‌سازی این باغ موزه و نگهداری از این فضای پیرامونی بر عهده شهرداری قم است.

کد خبر 691586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.