مردم رکن اصلی امنیت در کردستان هستند

استاندار کردستان گفت: مردم پایه و رکن اصلی امنیت در استان کردستان هستند و امیدواریم که توفیق خدمت به آن‌ها را داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، جمعه‌شب _هفتم مهرماه_ در مراسم جشن بزرگ «مهمانی امت احمد» اظهار کرد: خداوند را شاکریم که مجموعه مدیران در استان و گروه‌های مردمی توانستند که هفته وحدت و شب میلاد پیامبر اکرم شب و روزی به یاد ماندنی برای مردم رقم بزنند.

وی افزود: با اهتمام مردم این جشن اتفاق افتاد و شاکریم که در محضر الهی شبی خاطره‌انگیز برای مردم کردستان بویژه شهر سنندج با میلاد رسول اکرم رقم‌خورد.

استاندار کردستان یادآور شد: افتخار می‌کنیم که مردم پایه اصلی و رکن رکین امنیت استان هستند و امید که توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مفتخریم که بتوانیم خدمت مؤثری به مردم ارائه دهیم و در طول سال با صمیمیت و شادی بتوانیم به خدمت‌گزاری مردم ادامه دهیم.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: با حضور مردم در این مراسم جشن، لبخند رضایت را بر لب مردم شاهد بودیم و باید تلاش کرد این نشاط بین مردم استمرار یابد.

به گزارش ایمنا، جشن امت احمد (ص) به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور پرشور مردم شهر سنندج و هنرمندان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد.

کد خبر 691548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.