ساماندهی پارک حاشیه‌ای در ۲ معبر پرتردد شهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پارک حاشیه‌ای در بلوار آیت الله صدوقی و بلوار امین به وسیله پارکومترها ساماندهی می‌شود.

رضا خانه زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص کمبود پارکینگ در سطح شهر اظهار کرد: در تلاشیم با احداث پارکینگ طبقاتی در میدان ارتش، خیابان امام (ره) و خیابان آذر، مشکل کمبود پارکینگ حل کرده و شرایط را بهبود ببخشیم.

وی افزود: در کنار احداث پارکینگ‌ها معتقدیم با استفاده از پارکومتر باید پارک حاشیه معابر ساماندهی شده و به صورت عادلانه در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

خانه زاد یزدی تاکید کرد: به زودی عملیات اجرایی پارکومترها برای نخستین بار در محور بلوار محمدامین و بلوار آیت الله صدوقی اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: به عنوان سیاست کلی پیگیریم تا با خرید زمین‌هایی با کاربری حمل و نقل به صورت موضعی پارکینگ‌های عمومی با گنجایش ۳۰ تا ۷۰ جای خودرو مانند پارکینگ خیابان دور شهر و پارکینگ بلوار امین احداث کنیم.

وی افزود: از طرفی تملک برای احداث پارکینگ ادامه دارد تا با احداث پارکینگ‌های طبقاتی گسترده در سطح معابر، توزیع پارکینگ در شهر را بهبود بخشیم.

خانه زاد یزدی در رابطه با امنیت پارکینگ‌های عمومی گفت: برای اجرایی شدن برنامه پایش تصویری در سطح شهر پیش بینی‌هایی صورت گرفته تا علاوه بر سطح شهر، پارکینگ‌ها را نیز رصد شود و امنیت نسبی در پارکینگ‌ها داشته باشیم.

کد خبر 691542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    لطفاً به عوامل شهرستان ،شورای شهر ،راهور ،شهرداری بفرمایید ساماندهی به تنهایی جوابگو نیست نظارت و گاهی برخورد هم نیاز است در خیابان امامزاده ابراهیم ،خیابان 22بهمن و 20متری مطهری خیابان زنگارکی با نظر به اینکه خیابان یکطرفه وتابلو وجود دارد هیچ کس در موقعیت حضور ندارد و متخلفین به انجام اشتباه خود مصر هستند نظر مسوولین شهرستان چیست؟
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    پرتردد نه پولدار