امنیت موجود در جامعه نتیجه تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی است

امام جمعه اردستان گفت: امنیت و آسایش موجود در جامعه بر پایه تلاش و خدمات بی‌وقفه نیروهای امنیتی و نظامی است که باید از زحمات آن تشکر شود همچنین این نیروها با تلاش و قدرت خود توانستند با دستیابی به اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی، موجب ترس آنان شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن دهشیری، امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اردستان، با اشاره به رشادت‌های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در عملیات شکستن حصر آبادان در دوران جنگ تحمیلی مجاهدت‌هایی توسط سرداران بزرگ کشور از جمله جهان‌آرا و نامجو صورت گرفت و این سرداران بعد از این عملیات در یک حادثه هواپیمایی به شهادت رسیدند.

وی افزود: اصل کرامت و تکریم انسانی در آموزه‌های دین اسلام مورد توجه قرار دارد بنابراین حفظ کرامت انسان در همه دوران زندگی از کودکی تا سالمندی باید در دستور کار قرار بگیرد و انسان‌ها تا حد امکان خودشان از والدین مراقبت کنند چرا که این موجب تکریم انسان می‌شود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مراکز نگهداری سالمندان در راستای توجه به کرامت انسان‌ها ایجاد شده تا افراد و سالمندان با شرایط زندگی خاص در این سراها زندگی کنند و مرکز سالمندان کوثر اردستان نیز با مشارکت خیران ساخته شده که آماده پذیرش سالمندان است.

دهشیری با بیان اینکه کمک به مراکز سالمندان جزو صدقات جاریه است، تصریح کرد: دهم تا هفدهم مهرماه سال جاری دهه وقف نامگذاری شده که باید در شهرستان اردستان نیز که اماکن موقوفه بسیار وجود دارد این موضوع دارای اهمیت مورد توجه قرار بگیرد و از بناهای وقفی استفاده‌های خارج از وقف نشود.

وی یادآور شد: امنیت و آسایش موجود در جامعه بر پایه تلاش و خدمات بی‌وقفه نیروهای امنیتی و نظامی است که باید از زحمات آن تشکر شود همچنین این نیروها با تلاش و قدرت خود توانستند با دستیابی به اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی، موجب ترس آنان شوند.

کد خبر 691487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.