قرآن پرچم وحدت و عزت جامعه بشری است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: رئیس جمهور در ابتکار بی‌سابقه و کم‌نظیر خود در سازمان ملل افتخار آفرید و قرآن را به عنوان پرچم وحدت و عزت جامعه بشری به دست گرفت و معرفی کرد و نشان داد که سوزاندن قرآن نمی‌تواند اصل و باطن آن را بسوزاند چرا که کتاب انسانیت و تمدن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امروز_ جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ادامه عاشورای امام حسین (ع) است و جبهه برای ما ظرفیتی برای خودیابی، شکوفایی استعداد و فتوحات علمی و عرفانی بود، دفاع مقدس بود که جایگاه رهبری ولی فقیه و تفاوت آن با رهبری‌های دیگر را در معرض دید همه عالمیان قرار داد.

وی افزود: رئیس جمهور در ابتکار بی‌سابقه و کم نظیر خود در سازمان ملل افتخار آفرید و قرآن را به عنوان پرچم وحدت و عزت جامعه بشری به دست گرفت و معرفی کرد و نشان داد که سوزاندن قرآن نمی‌تواند اصل و باطن آن را بسوزاند چرا که کتاب انسانیت و تمدن است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیانات رئیس جمهور در سازمان ملل در مورد خانواده گفت: شاهد هستیم که با اشاعه فحشاء و آزاد کردن قانون همجنس گرایی که مایه شرمندگی بشریت است کانون خانواده را هدف قرار گرفته‌اند اما رئیس جمهور ما با تبیین این مسئله در سازمان ملل فطرت ملت، انقلاب و رهبری ما را به گوش جهانیان رساند.

وی با بیان اینکه پرتاب ماهواره نور۳ به دست فرزندان ایران انجام گرفت، خاطرنشان کرد: از سربازان گمنام امام زمان به عنوان عناصری جان بر کف نیز تشکر می‌کنیم، که در کشف باندهای ترور و ۳۰ بمب خطرناک که قرار بود در تهران باعث شهادت جمع کثیری شود تلاش کردند و از قوه قضائیه برای همکاری در این زمینه نیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.

صدیقی ادامه داد: از نیروهای نظامی و انتظامی نیز قدردانی می‌کنیم که در سالگرد آشوب با تلاش‌های آن‌ها اتفاقی رخ نداد و در نهایت از جان خود مایه گذاشتند و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به ولادت خورشید نبوت و طلوع خورشید امامت و ولایت خاطرنشان کرد: پرچمدار انقلاب فرهنگی معرفتی و تبیین کننده باطن اسلام و امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) بودند.

کد خبر 691466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.