تاثیر مثبت خواهرخواندگی اصفهان و کویت در ارتباطات

عضو انجمن صنایع دستی قدیمی کویت گفت: در حال حاضر به‌سبب خواهرخواندگی اصفهان و کویت و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تاثیرات بسیار مثبتی برای ارتباطات ایران و کویت به‌وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی غلوم‌خاجه امروز _ پنجشنبه ششم مهرماه_ در بازدید از نمایشگاه گردشگری اظهار کرد: امیدوارم هستم که تبادل‌ها بین کشورهای کویت و ایران افزایش یابد و در حوزه‌هایی همچون گردشگری، اقتصادی، پزشکی، صنایع دستی و تجاری اتفاق بیفتد.

وی افزود: در گذشته نیز این تبادلات وجود داشته است اما در حال حاضر به‌سبب خواهرخواندگی اصفهان و کویت و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تأثیرات بسیار مثبتی برای ارتباط ایران و کویت به‌وجود آمده است.

عضو انجمن صنایع دستی قدیمی کویت خاطرنشان کرد: ایران کشور بزرگی است و بسیاری از کویتی‌ها، علاقه‌مند به حضور در آن هستند و بسیاری از شهرها همچون شمال کشور، شیراز، مشهد و اصفهان را انتخاب می‌کنند.

وی اضافه کرد: از ارتباط با مردم ایران خوشحال هستم و با توجه به اینکه خوشنویسی می‌کنم و عضو انجمن صنایع دستی قدیمی کویت هستم، بسیاری از آنها با دیدن مواردی که در نمایشگاه ارائه می‌شود، خوشحال شدند.

غلوم‌خاجه تاکید کرد: عباها، خوشنویسی با خط دیوانی، بشت کویتی و تسبیح‌های کویت به‌عنوان صنایع دستی در نمایشگاه صنایع دستی ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند از آن بازدید داشته باشند.

وی اضافه کرد: انجمن صنایع دستی قدیمی کویت با حضور ۱۳۵ نفر از قدیم تشکیل شده است و همه در زمینه صنایع فعالیت می‌کنند.

عضو انجمن صنایع دستی قدیمی کویت خاطرنشان کرد: خط دیوانی تزئینی است و از دیوان سلطانیان عثمانی نشئت می‌گیرد و روی کاغذ، چوب، بوم و سایر موارد نوشته می‌شود.

کد خبر 691334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.