بازدید خزعلی از پروژه سالن ورزشی بانوان شهرک گلستان شیراز

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در سفر به استان فارس از پروژه سالن ورزشی بانوان شهرک گلستان شیراز که دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان، انسیه خزعلی امروز _پنجشنبه، ششم مهرماه_ در سفر به استان فارس از پروژه سالن ورزشی بانوان شهرک گلستان شیراز بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان فارس صورت گرفت، وی خواستار تخصیص اعتبار جهت تکمیل این پروژه ورزشی شد.

محمد مهدی سرفراز شکوهی در این بازدید اظهار کرد: کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان غرب شیراز در فضایی به متراژ یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۸ به زمین زده شد.

وی افزود: این پروژه در زمان سفر نخست رئیس جمهور به استان فارس حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و امروز پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۸۰ درصد است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: تاکنون ۶۰ میلیارد ریال صرف این پروژه شده است که برای تکمیل آن به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است و در صورت تأمین این اعتبار و تخصیص آن، ظرف کمتر از ۲ ماه پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

اختصاص اعتبار ویژه جهت بازسازی مجموعه ورزشی حجاب شیراز دیگر درخواست مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از معاون رئیس جمهور بود.

سرفراز شکوهی افزود: مجموعه ورزشی حجاب به عنوان تنها مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان در شهر شیراز است و این مجموعه ورزشی نیازمند بازسازی کامل است که برای انجام این بازسازی یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد ورزشکارانی که از این مجموعه استفاده می‌کنند، امکان تعطیلی کامل این مجموعه برای بازسازی وجود ندارد و بنابراین عملیات بازسازی باید به شکل فاز به فاز انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: امیدواریم در دور دوم سفر رئیس جمهور به فارس بتوانیم اعتبارات خوبی را برای تکمیل چندین پروژه ورزشی استان جذب کنیم.

کد خبر 691238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.