افتتاح ۲ پروژه شاخص گردشگری در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افتتاح دو پروژه شاخص گردشگری در استان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، سید موید محسن‌نژاد امروز _ پنج شنبه ششم مهر_ اظهار کرد: همزمان با روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری دو پروژه گردشگری فارس با حضور وزیر گردشگری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه گردشگری دو اقامتگاه بوم گردی که از پروژه‌های شاخص گردشگری در استان فارس بود با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تصریح کرد: با بهره برداری از این دو پروژه ۳۲ تخت به تخت‌های اقامتی استان افزوده شد.

محسن‌نژاد همچنین با اشاره به ثبت بافت تاریخی شیراز به مساحت ۳۶۰ هکتار با همت عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در فهرست آثار ملی ایران، ادامه داد: در هفته گردشگری ۱۱ پروژه گردشگری در استان فارس همچون هتل بوتیک، اقامتگاه بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم ۱۴۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 691216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.