محصولات و برندهای گردشگری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری معرفی شد

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان به معرفی محصولات و برندهای گردشگری که در شهر وجود دارد و این سازمان آن‌ها را اجرا کرده، پرداخته است.

علیرضا مساح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری در اصفهان اظهار کرد: اداره گردشگری شهرداری این کلان شهر در این نمایشگاه دارای غرفه‌ای در زمینه معرفی محصولات و برندهای گردشگری است که در شهر وجود دارد و این سازمان آنها را اجرا کرده است.

وی افزود: در این غرفه محصولات تصویری شهرهای خواهرخوانده معرفی و مشابهت‌های این شهرها با اصفهان و دلایلی که چرا این شهرهای خارجی خواهرخوانده این کلان شهر شدند، مطرح شده است.

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در این غرفه از نمایشگاه نقشه گردشگری و بازار اصفهان را تقدیم شهروندان و بازدیدکنندگان می‌کند، چراکه بازار این کلان شهر یکی از بازارهای معروف و تاریخی است و از جاذبه‌های مهم این شهر در بحث گردشگری محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دیگری همانند همگردی‌ها، نیمرخ و شارستان نیز به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این غرفه در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری ارائه می‌شود.

کد خبر 691129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.