لزوم توجه به میراث ملموس و ناملموس در صنعت گردشگری اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: استان اصفهان از ١٠ شهر برتر در صنایع گردشگری محسوب می‌شود و در حقیقت میراث ملموس و ناملموس موضوعی است که در این صنعت باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا طحانیان امروز _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع‌دستی و هتل‌داری در اصفهان اظهار کرد: امسال با استقبال بیش از ١٨٠ شرکت‌کننده، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کردیم و این نمایشگاه با حضور ١٠ استان، بیش از ۶ هزار متر فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی رویدادها و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود، همچنین فردا میزبان معاون وزیر کشور در این نمایشگاه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی امسال نسبت به سال گذشته بیش از ٢٠ درصد رشد داشته است و می‌توان گفت، صنعت گردشگری در این کلان‌شهر جایگاه ویژه‌ای دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از ١٠ شهر برتر در صنایع گردشگری محسوب می‌شود، گفت: در حقیقت میراث ملموس و ناملموس موضوعی است که باید به‌طور جدی به آن پرداخته شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه‌ها بتواند نقطه ارتباطی، تأثیرگذاری، شتاب‌دهندگی و شبکه‌سازی لازم را به وجود آورد.

کد خبر 690690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.