آغاز به کار دومین مجتمع قضائی محاکم خانواده در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح مجتمع قضائی محاکم خانواده خوی، گفت: این شهرستان پس از مرکز استان دومین شهری است که مجتمع ویژه رسیدگی به پرونده‌های خانواده در آن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر عتباتی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مجتمع قضائی محاکم خانواده شهرستان خوی اظهار کرد: این مجتمع دیروز در جهت تسریع رسیدگی به پرونده‌های حوزه خانواده افتتاح شد.

وی افزود: این شهرستان بعد از مرکز استان دومین شهرستانی است که مجتمع ویژه رسیدگی به پرونده‌های خانواده در آن افتتاح می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه سه شعبه دادگاه خانواده در این مجتمع مستقر شده و ارائه خدمات خواهند داد، خاطرنشان کرد: استفاده از مشاورین تخصصی، استفاده از قضات آشنا به مسائل خانواده و دارای ویژگی‌های تخصصی و علمی و توانمندی‌های مهارتی و استقرار واحد اجرای احکام را از جمله ویژگی این مجتمع عنوان کرد.

عتباتی ادامه داد: در این مجتمع ارائه یک بسته کامل جهت حمایت و صیانت از نهاد مقدس خانواده را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با تلاش و زحمات همکاران حوزه قضائی در بیشتر موضوعات و ارزیابی‌ها، وضعیت دادگستری استان از میانگین‌های کشوری بهتر است و در بحث استفاده از خدمات الکترونیکی، زمان رسیدگی و اتمام رسیدگی‌ها شرایطمان مطلوب است، اما باید به شرایط مطلوب‌تری دست پیدا کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دیدارهای مردمی خود در شهرستان خوی و رسیدگی چهره به چهره به پرونده‌ها و مشکلات شهروندان خبر داد.

کد خبر 690441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.