فضاسازی شهر سنندج همزمان با هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج گفت: فضاسازی شهر که یکی از رسالت‌های اصلی شهرداری محسوب می‌شود، متناسب با هفته دفاع مقدس در سطح شهر سنندج انجام شده است.

سرکوت نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس چندین برنامه فرهنگی و ورزشی را در این ایام برگزار می‌کند و در بخشی دیگر از برنامه‌های ادارات نیز مشارکت خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی بانوان ویژه کارکنان شهرداری و همچنین مردم ناحیه منفصل شهری نایسر در رشته‌های دارت و فوتسال از جمله این برنامه‌ها است که این مسابقات هم‌اکنون در حال برگزاری است.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج ادامه داد: در این مسابقات در مجموع ۲۰۰ نفر شرکت کننده داریم که از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

نجفی ادامه داد: جشنواره موسیقی خانقاهی نیز روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پارک سپیدار شهر سنندج برگزار می‌شود که از عموم مردم شهر سنندج دعوت می‌کنیم در این برنامه شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج به انجام چندین برنامه مشارکتی با همکاری نهادهایی همچون سپاه و اداره ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: مشارکت در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که روز چهارشنبه توسط سپاه بیت‌المقدس کردستان در سالن آزادی برگزار می‌شود و مشارکت در برگزاری پیاده‌روی خانوادگی که روز جمعه در مسیر ورزشگاه ۲۲ گولان برگزار خواهد شد نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری برای پاسداشت هفته دفاع مقدس است.

نجفی اضافه کرد: فضاسازی شهر که یکی از رسالت‌های اصلی شهرداری محسوب می‌شود، متناسب با هفته دفاع مقدس در سطح شهر سنندج انجام شده است.

کد خبر 690415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.