مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره به تبلیغات دشمن بی‌اعتنا هستند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره نسبت به برنامه‌های تبلیغاتی دشمن بی‌اعتنا بوده و این نشان از فهم و بصیرت آنها دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید خرم‌دل روز _دوشنبه سوم مهرماه _ در همایش بزرگداشت دفاع مقدس در دانشگاه یاسوج، اظهار کرد: اگر امروز در جامعه ما امنیت و آرامش حاکم است به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

وی با اشاره به بی‌توجهی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تبلیغات گسترده مردم در سالروز اغتشاشات، افزود: دشمن با پخش کلیپ روی مردم استان تمرکز کرده بود و می‌گفت که مردم کهگیلویه و بویراحمد خواب هستند، مردم استان همیشه بیدار بوده و این بی‌توجهی به تبلیغات دشمن نشان از فهم و بصیرت آنها دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره بیدار بوده و در دام تبلیغات دشمن نیفتاده‌اند و از ابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه دشمن را یاری نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: کار شهدا و رزمندگان کار بزرگ و ارزشمندی بود، چرا که از جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی دفاع کرده و باید هم خود این عزیزان هم مردم قدر این کار ارزشمند را بدانند.

سردار خرم‌دل خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است، گرچه فشارهای اقتصادی و معیشتی نمی‌گذارد مردم این حلاوت را بچشند.

وی افزود: دشمن همواره درگیر برنامه‌ریزی برعلیه ایران اسلامی بوده و دست به طراحی انواع جنگ رسانه‌ای، شناختی، ترکیبی، فرهنگی، ترور و تحریم زده‌است، اما به لطف خدا و بیداری ملت ایران اسلامی امروز باصلابت طی طریق می‌کند.

کد خبر 690335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.