آبادان گرم‌ترین شهر خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اعلام هشدار زرد دریایی، گفت: طی شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۸ و ایذه با ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _ دوشنبه _سوم شهریورماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی با استقرار جریانات جنوبی تا اواسط روز پنجشنبه شاهد افزایش رطوبت، شرجی و مه رقیق در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: در این ایام افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده در ساعات بعد از ظهر در مناطق شرقی، شمالی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست و از اواسط روز سه شنبه تا اواسط روز چهارشنبه شمال خلیج فارس نیمه مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۴.۸ و ایذه با ۱۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند، همچنین حداکثر دمای اهواز به ۴۴.۵ و حداقل آن به ۲۱.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

سبزه‌زاری تصریح کرد: با توجه به وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و افزایش ارتفاع موج از بعد از ظهر روز سه شنبه تا بعد از ظهر روز چهارشنبه در شمال خلیج فارس و نواحی ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان هشدار زرد دریایی صادر شده است.

کد خبر 690280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.