عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم مهرماه

در این بسته خبری از عزم دوباره مدیریت شهری شیراز برای برچیدن بساط سد معبر و امکانات آتش‌نشانی گرگان با توسعه شهری همخوانی ندارد و بیش از ۲۰ میلیارد ریال صرف بهسازی حاشیه شهر سبزوار شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بخشی از ترافیک معابر یزد حاصل تردد خودروهای غیربومی است

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، ترافیک روان و تردد آسان روزهای ابتدایی مهرماه در معابر شهر را حاصل همکاری بین بخشی و برنامه ریزی درست و به موقع در این شورا و شهرداری یزد دانست و گفت: بخشی از ترافیک موجود هم نتیجه تردد خودروهای غیربومی است؛ این خودروها یا برای امور اداری و یا شخصی در یزد تردد می‌کنند.

مشکل شارژ کارت بلیت خبرنگاری رفع شد

سعید جهانی، مدیرعامل سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری تهران از رفع مشکل شارژ کارت بلیت خبرنگاری خبر داد.

بیش از ۲۰ میلیارد ریال صرف بهسازی حاشیه شهر سبزوار شد

میثم حسین آبادی، شهردار سبزوار گفت: ۲۰ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال امسال در قالب طرح "خدمت علوی" صرف بهسازی محله "صالح آباد"، از مناطق حاشیه‌ای این شهر شده است.

۳۹۵ مورد آتش سوزی در کرج خاموش شد

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: ۳۹۵ مورد آتش سوزی طی شهریورماه امسال در این کلانشهر توسط آتش نشانان مهار شد.

عزم دوباره مدیریت شهری شیراز برای برچیدن بساط سد معبر

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز مجدداً از عزم جزم مدیریت شهری برای برخورد قاطع و قانونی با معضل سد معبر خبر داد و گفت: رفع معضل سد معبر مشارکت همه متولیان را می‌طلبد.

امکانات آتش‌نشانی گرگان با توسعه شهری همخوانی ندارد

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه «ایمنی حریق» در مرکز استان گلستان مناسب نیست، افزود: این مسأله بارها به مقامات بالاتر گزارش شده است.

تاکید شورای شهر بجنورد بر ساخت میدان بار دوم

علی اربابی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: موضوع میدان میوه و تره بار بیش از دو سال است که در شورای ششم مطرح و پیگیری می‌شود و سه سرمایه‌گذار نیز برای آن وجود دارد که همه جوانب آن‌ها سنجیده شد و مصوبه لازم برای سرمایه‌گذاری و ایجاد آن صادر شده است.

دستگاه حفار تونل خط چهار از میدان امام‌حسین مشهد (ع) عبور کرد

کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: دستگاه TBM خط چهار قطار شهری، با موفقیت، عملیات حفاری زیر میدان امام‌حسین (ع) و عرشه پُل کابلی این میدان را انجام داد.

کد خبر 690256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.