افتتاح نمایشگاه «تا قله افتخار» یادآور مسیر پرافتخار در امتداد مسیر شهدا

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان از افتتاح نمایشگاه «تا قله افتخار» یادآور مسیر پرافتخار در امتداد مسیر شهدا خبر داد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه «تا قله افتخار» یادآور مسیر پرافتخاری است که در امتداد مسیر شهدا تا کنون طی شده است.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «تا قله افتخار» روایت یک صعود از سوی ناحیه مقاومت بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با مشارکت سایر سازمان‌های تابعه شهرداری و دستگاه‌های اجرایی و نظامی در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی کاشان گشایش یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین ادای احترام به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: هر آنچه که امروز در قالب عزت، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز شاهد آن هستیم، محصول فداکاری و از خودگذشتگی شهدا است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشانی دایر شده و علاوه بر آنکه گامی در مسیر پاسداشت ایام دفاع مقدس است، یادآوری مسیر پرافتخاری است که در امتداد مسیر شهدا تا کنون طی شده است، محلی که توانمندی‌ها و دستاوردهای ارزشمند علمی، دفاعی، هسته‌ای و سایر بخش‌ها به منصه ظهور رسیده است.

فرجی با توجه به اینکه علاوه بر عموم شهروندان، مخاطب این نمایشگاه دانش‌آموزان هستند، آن را اتفاق مبارکی دانست چرا که دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور هستند.

وی تعامل ارزشمند شهرداری کاشان با نهاد بسیج و سپاه عزیز و مقتدر را ستودنی دانست و اظهار کرد: مدیریت شهری آمادگی خود را در راستای همکاری با سایر نهادها به ویژه شجره طیبه بسیج برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام و تأکید می‌کند از حداکثر ظرفیت‌ها برای اشاعه این فرهنگ ارزشمند استفاده کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از تلاش‌های مجموعه‌های مختلف برای برپایی این نمایشگاه و سایر اقدامات ترویجی و تبلیغی قدردانی کرده و افزود: امید است که این همکاری‌ها مستمر باشد تا بتوانیم در حد امکان و بضاعت برای ترویج گفتمان ایثار و شهادت گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش ایمنا؛ نمایشگاه «تا قله افتخار» شامل دستاوردهای علمی، صنایع دفاعی، هسته‌ای و طرح اسوه با غرفه‌های تجربه تونل زمان، سفر به اروپا و آمریکا، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، قرعه‌کشی و اهدای جوایز تا دوشنبه دهم مهرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر ویژه دانش‌آموزان و از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 689963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.