استقبال مخاطبان از کتاب‌های حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، کتاب‌هایی با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و بخش ویژه قرآن کریم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از بیست‌وهفتم شهریورماه با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر آغاز به کار کرده و تا پنجم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور جمهوری اسلامی ایران به کار خود ادامه می‌دهد.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از کتاب‌های «جهاد تبیین»، «خون دلی که لعل شد»، «انسان ۲۵۰ ساله»، «از چیزی نمی‌ترسیدم»، «جوانان حاج قاسم»، «شهید قدس»، «حاج قاسم»، مجموعه آثار جامعه المصطفی و کتاب‌های حوزوی و دانشگاهی عرضه شده غرفه جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد استقبال کردند.

بخشی از غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه «کنج قرآن» نام گرفته و به نمایش انواع قرآن‌های چاپی اختصاص پیدا کرده است که از سوی مخاطبان مورد استقبال واقع شده است.

خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با غرفه‌ای به مساحت ۶۰ مترمربع به معرفی و عرضه هزار و ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های دین اسلام، ادبیات بزرگسال، ادبیات کودک و نوجوان، کتاب‌های حوزوی و دانشگاهی، آموزش زبان فارسی، دفاع مقدس، کتاب‌های ویژه با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و بخش ویژه قرآن کریم می‌پردازد.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا پنجم مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 689936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.