تخصیص ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به شهرها و روستاهای بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در شش‌ماهه نخست امسال، ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های این استان تخصیص یافت.

به گزارش ایمنا، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: در نیمه نخست امسال، ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر برای تزریق به طرح‌های عمرانی جذب شد.

وی افزود: ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور نیز به استان بوشهر ابلاغ شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت امسال یک‌هزار و ۱۵۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات صنعت آب و برق در تابستان امسال، عملکرد این مجموعه قابل تقدیر است، چرا که امسال استان بوشهر این ایام را بدون مشکل خاصی سپری و رضایت مردم را به خوبی جلب کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان بوشهر در سال جاری، تصریح کرد: امسال یک‌هزار و ۶۰۰ نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر استخدام می‌شوند که لازم است، دستگاه‌ها برای جذب تمام سهمیه استخدامی از این فرصت استفاده لازم را ببرند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم برای افزایش آمادگی جوانان استان برای شرکت در آزمون‌ها و مصاحبه‌های استخدامی ارائه دهند تا شاهد موفقیت بیشتر آن‌ها در آزمون‌ها باشیم.

استاندار بوشهر گفت: علاوه بر جذب یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی، ۸۵۸ نفر در صنایع و شرکت‌های زیرمجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می‌شوند که آزمون آن جمعه هفته جاری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

دست‌اندرکاران زمینه حضور حداکثر مردم در انتخابات را فراهم کنند

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن پس از شکست در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم‌اکنون تلاش‌های خود را آغاز کرده است و انتظار می‌رود تمام دست‌اندرکاران استان زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال را فراهم کنند.

محمدی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس نقطه درخشان انقلاب اسلامی و کشور استاست، در این راستا انتقال رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان و نوجوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

منبع ایرنا

کد خبر 689872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.