وزارت ارشاد و بنیاد برکت تفاهمنامه امضا کردند

تفاهم‌نامه دوجانبه اشتغال‌زایی و توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت امضا شد.

به گزارش ایمنا، تفاهم‌نامه دوجانبه اشتغال‌زایی و توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت امضا شد؛ محمد ترکمانه در مراسم امضای تفاهم نامه دوجانبه اشتغال‌زایی و توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت اظهار کرد: به منظور همکاری مشترک در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اعم از مشاغل خرد خانگی و کسب و کارهای کارگاهی خرد و کوچک و متوسط، تفاهم‌نامه‌ای با وزارت فرهنگ امضا شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه دوجانبه مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های اشتغال‌زایی در سراسر کشور و به ویژه کارآفرینی در مناطق کمتر توسعه‌یافته با اولویت کسب و کارهای فرهنگی و هنری، امضا شد.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: بر این اساس آموزش، پایش و معرفی متقاضیان اشتغال از بین هنرجویان و هنرمندان مستعد راه اندازی کسب و کار توسط وزارت فرهنگ صورت می‌پذیرد و مساعدت و تسهیل‌گری به منظور راه‌اندازی کسب و کار، توسط بنیاد برکت پیگیری خواهد شد.

وی گفت: توجه به جنبه‌های اقتصادی محصولات و صنایع فرهنگی از جمله ضروریات امروز ما است که بنیاد برکت نیز این موضوع را به عنوان یک اصل پذیرفته و به شکل‌گیری اقتصاد فرهنگ در سطح کشور کمک خواهد کرد.

ترکمانه در پایان تاکید کرد: برگزاری رویدادهای مشترک به ویژه در حوزه پوشاک اسلامی و … از دیگر رئوس این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

منبع: مهر

کد خبر 689862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.