ضرب‌الاجل ۳ ماهه برای استفاده تمامی پزشکان از کارتخوان صادر شد

‌ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: فرار مالیاتی برخی پزشکان زیرذره بین دستگاه قضائی در آذربایجان‌غربی قرار می‌گیرد و از این رو ضرب‌الاجل سه ماهه برای تمامی پزشکانی که از کارتخوان استفاده نمی‌کنند، صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر عتباتی امروز _ شنبه یکم مهرماه_ در جمع خبرنگاران از ورود دادگستری آذربایجان‌غربی به موضوع فرارهای مالیاتی برخی پزشکان خبر داد.

وی افزود: دادگستری استان در راستای جلوگیری از فرار مالیاتی اقشار و اصناف مختلف و با توجه به اهمیت مالیات در شکوفایی اقتصادی کشور این موضوع را به طور ویژه مورد توجه قرار داده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این تصمیم پس از بررسی دقیق و فنی موضوع و برگزاری جلسات متعدد با مدیران علوم پزشکی، نظام پزشکی، امور مالیاتی و سازمان بازرسی استان اتخاذ و مصوبات کاربردی و مفیدی را در راستای نیل به این امر مهم تصویب و به کلیه متولیان امر ابلاغ شد.

وی آموزش مستمر و ارشاد مواد قانونی و دستورالعمل‌های مالیاتی و تعیین ضرب‌الاجل سه ماهه استفاده از کارت‌خوان برای تمامی پزشکان در سطح استان را از مطالبات دادگستری استان عنوان کرد.

عتباتی ادامه داد: تجلیل و تشویق پزشکان قانونمند متعهد به پرداخت حقوق دولتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: تشکیل اکیپ‌های بازرسی مشترک برای تقویت نظارت‌ها بر پرداخت مالیات و الزام کلینیک‌های فاقد صندوق متمرکز به راه‌اندازی و بکارگیری صندوق را پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 689837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.