اندیشه شهدا و بیداری مردم، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد

فرمانده پدافند غیرعامل کشور با اشاره به پیچیدگی جنگ ترکیبی، گفت: مردم با بی‌اعتنایی به فراخوان‌های دشمنان نشان دادند به آرمان شهدا و نظام وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا جلالی امروز _ شنبه یکم مهرماه _ در همایش شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شمال و شمال غرب کشور اظهار کرد: ۴۰ هزار شهید بسیجی، ارتشی و سپاهی در کردستان، تقدیم انقلاب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور متشکل از اقوام مختلف است و قوم لر با وجود صددرصدی در جغرافیای ایران، مردمانی دلیر، شجاع، دین‌دار و صادق هستند.

فرمانده پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به اینکه محل جبهه و شهادت شهید فرقی ندارد، خاطرنشان کرد: شمال، غرب و جنوب یا هر جبهه‌ای شهید جان خود را تقدیم اسلام و ایران کرده است.

جلالی به نقش مؤثر شهدا در انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: نقش شهادت در انقلاب اسلامی بسیار پر رنگ است و در برخی از مواقع تنها راه دفاع از کشور شهادت است.

وی با اشاره به اینکه نخستین هدف شهدا دفاع از اصل انقلاب اسلامی است و هدف دوم حفظ خاک و میهن بود، تاکید کرد: شهدا این همه مصیبت تحمل کردند که یک وجب از خاک از دست نرود و هدف سوم دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: شهدا ارزش ملی دارند و متعلق به هیچ گروهی نیستند، به همه کشور تعلق دارند و همه باید به شهدا افتخار کنیم. امروز مسئله حجاب خط مقدم بوده و برگزاری یادواره‌ها به مثابه تداوم مأموریت شهدا است، چراکه شهید زنده است ما آمده‌ایم بگویم شهید زنده و ارزش‌های آن‌ها زنده است.

سردار جلالی با بیان اینکه رزمنده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بیشتر شهرها حضور داشتند، گفت: جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد با کردستان سنخیت داشت و رزمنده‌های استان نقش زیادی در جبهه‌های کردستان داشتند، در کردستان یک نوع استراتژی و تفکری را در جنگ داشتیم که همچنان قابل پیاده‌سازی است و الگوی جنگ با داعش را از کردستان گرفتیم.

وی اضافه کرد: کاری که شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد یک برنامه برای پیشگیری از حمله داعش بود و الگویی که حاج قاسم در عراق و سوریه پیاده‌سازی کرد شبیه الگوی شهید بروجردی در کردستان بود.

فرمانده پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امروز تمرکز دشمن بر درگیری مردم است، گفت: با وجود اینکه در عرصه نظامی برای دشمن بازدارندگی ایجاد کرده‌ایم، ولی جنگ ترکیبی کار جدید و پیچیده‌ای است.

سردار جلالی با بیان اینکه باید امروز بدانیم که جنگ تفاوت کرده و به درون مردم کشیده شده است، خاطرنشان کرد: فکر، ذهن، باور و رفتار مردم را از طریق رسانه‌ها عوض می‌کنند. ما توانستیم به برکت خون شهدا این حادثه‌ها را جمع و آگاه‌سازی کنیم و خون شهدا مردم ما را بیدار و آگاه کرد.

وی افزود: بی اعتنایی مردم به فراخوان‌ها و اعلام وفاداری به جمهوری اسلامی نشان از نقش ارزنده شهدا و بیداری مردم در آشوب‌ها است.

کد خبر 689761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.