شناساندن سیره و منش شهدا به نسل جوان و نوجوان وظیفه‌ همگانی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناساندن سیره و منش شهدا به نسل جوان و نوجوان وظیفه‌ای همگانی است و باید تلاش کنیم سبک زندگی شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم، امروز _شنبه یکم مهرماه_ در آئین افتتاحیه نمایشگاه حجاب و عفاف، اظهار کرد: کرامت انسانی یکی از ارزش‌های مورد تأکید اسلام است و برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در همین راستا و جهت ترویج این فرهنگ ناب اسلامی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف در وصیت‌های شهدا بسیار مورد تأکید است، افزود: حجاب و عفاف از وجوه مشترک در وصیت نامه شهدای این مرز و بوم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن اهداف و آرمان‌های والای شهدا دانست و خاطرنشان کرد: رعایت عفاف و حجاب از وصایای اکثر شهدا گران‌قدر است.

پیش‌قدم با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس در مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها نیز این نمایشگاه برپا می‌شود، تصریح کرد: شناساندن سیره و منش شهدا گران‌قدر به نسل جوان و نوجوان وظیفه‌ای همگانی است و ما باید سعی کنیم سبک زندگی شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

کد خبر 689716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.