از سپاهان خداحافظی نمی‌کنم / یک قهرمانی با تیم محبوبم بدهکار هستم

لژیونر اصفهانی فوتبال بانوان کشور گفت: از سپاهان خداحافظی نکرده و نمی‌کنم زیرا سپاهان خانه من است و شاید خیلی زود و شاید دیرتر به این تیم بازگردم و راهم را ادامه دهم تا با قهرمانی با سپاهان این مسیر را به پایان برسانم.

هاجر دباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیوستنش به تیم گوکولام کرالا هند اظهار کرد: از طرف رابط تیم هند با من تماس گرفتند و اگر بخواهم واقع بین باشم به دلیل تفاوت فرهنگی که وجود دارد کاملاً مخالف بودم اما به دلیل اصرار تیم هند و رابطش با این تیم چند جلسه آنلاین برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسات ایده‌ها و پیشنهاداتشان را برای بازی در لیگ هند و جام باشگاه‌های آسیا ارائه کردند که از نظر من پیشنهادات خوبی بود، مذاکرات نزدیک به ۴ هفته به طول انجامید و سر انجام به جمع بندی رسید و با وجود این که آینده جدیدی برای من است و با توجه به سن خودم تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم.

لژیونر اصفهانی کشور گفت: بعد از اتمام لیگ سال گذشته و مصدومیتی که برایم رخ داد در خدمت تیم ملی بودم و بعد از آن سریعاً برای مسائل درمانی و بدنسازی پیش فصل اقدام کردم، از تیم ملی و مریم آزمون تشکر می‌کنم که اجازه دادند در یکی از اردوها حاضر نباشم و و بدنسازی و درمانم را کامل کنم.

وی ادامه داد: در اصفهان تمرینات انفرادی را پیش برده‌ام و در حال حاضر آمادگی نسبی خوبی دارم اما با توجه به شرایطی که وجود دارد برای رسیدن به آمادگی صد درصد نیاز است به تیم جدیدم ملحق شوم و تمرینات تیمی را شروع کنم.

دباغی در خصوص جدایی از سپاهان اظهار کرد: یک قهرمانی با تیم محبوبم به باشگاه، خودم و مردم اصفهان بدهکار هستم، همه عناوین فردی را با سپاهان به دست آوردم و خوشحالم که بخشی از خاطرات باشگاه هستم که همین امر باعث شد رکوردهای خوبی برجای بگذارم.

وی تصریح کرد: از سپاهان خداحافظی نکرده و نمی‌کنم زیرا سپاهان خانه من است و شاید خیلی زود و شاید دیرتر به این تیم بازگردم و راهم را ادامه دهم تا با قهرمانی با سپاهان این مسیر را به پایان برسانم، در همه این سال‌ها هواداران و عوامل باشگاه لطف زیادی به من داشتند و فکر می‌کنم طی شش فصل حضورم در سپاهان با عملکرد خوبی که داشتم، جواب زحمات ارزشمند آن‌ها را دادم.

کد خبر 689643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.