مسئولان در جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی گام بردارند

امام جمعه اردستان گفت: امید می‌رود مسئولان کشور در حوزه مسائل معیشتی مردم و برطرف کردن آن مشکلات نیز گام بزرگی بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن دهشیری، ظهر امروز جمعه، سی‌ویکم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اردستان، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صدام از رژیم بعث عراق به تشویق آمریکا و با حمایت‌های سیاسی، تسلیحاتی و مالی کشورهای دنیا حمله به ایران را آغاز کرد در حالی که کشور در آن دوران هنوز وضعیت خوبی نداشته، ارتش از هم گسیخته بود و سپاه نیز تازه شکل گرفته بنابراین اوضاع کشور نابسامان بود.

وی افزود: صدام تصور می‌کرد که در کمتر از یک هفته بتواند تهران را فتح کند اما نتوانست به هدفش برسد و امروزه بعثی‌ها و دشمنان ایران اسلامی به هلاکت رسیده‌اند درحالی که همچنان نظام جمهوری اسلامی سرافراز است و در جهان برای دیگر کشورهای دنیا حرفی برای گفتن دارد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: نیاز است که در حوزه آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کار گسترده و منسجم انجام شود تا رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی برای مردم تبیین شود و بنابر بیانات رهبر انقلاب امروزه همچون گذشته جوانان می‌توانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

دهشیری تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملی آمریکا را به چالش کشید و او سپس با در دست گرفتن قرآن از این کتاب مقدس دفاع کرد همچنین حمایت و احترام گذاشتن به کتاب آسمانی را برای همه ملت‌ها ضروری دانست.

وی بیان کرد: سفر رئیس جمهور به آمریکا موجب شد بیش از سه هزار لوح تاریخی ایرانی از دوران هخامنشی بوده به کشور بازگردد و امید می‌رود مسئولان کشور در حوزه مسائل معیشتی مردم و برطرف کردن آن مشکلات نیز گام بزرگ بردارند.

کد خبر 689551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.