بازی‌های هفته پنجم برای عدالت نباید برگزار می‌شد / کیفیت چمن ورزشگاه غدیر مانند آزادی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من اگر جای سازمان‌لیگ بودم، بازی‌های هفته پنجم را هم برگزار نمی‌کردم چرا که عدالت این است همه تیم‌ها با ظرفیت کامل بازیکنان به‌مصاف رقبا بروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پس از بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال خوزستان که با برتری دیرهنگام و دراماتیک خارج‌ازخانه گاندوها همراه شد اظهار کرد: بازی در این شرایط آب و هوایی و زمین چمن برای ما سخت بود اما خوشبختانه دست پر زمین را ترک کردیم. استقلال خوزستان در نیمه اول از ما بهتر بود اما در نیمه دوم فرصتی به حریف ندادیم و بازی را اداره کردیم تا در نهایت با برد از زمین خارج شویم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: در سه بازی خارجی از خانه هفت امتیاز گرفته‌ایم و این برای من مهم است. قطعاً ایرادات فنی هم داریم که به مرور زمان برطرف می‌شوند. پیروزی برابر استقلال خوزستان را به آرش قادری که امروز در حین بازی مصدوم شد تقدیم می‌کنم و مبارک هواداران ذوب‌آهن هم باشد. از بچه‌های تیم گلایه دارم، امروز دومین‌بار بود که در کمتر از سه دقیقه از گلی که زدیم توسط تیم حریف جبران شد و باید در این زمینه بیشتر با بازیکنان تیم صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به‌دنبال برد بودیم و برای اینکه به نقطه خوبی از جدول رده‌بندی برسیم باید از بازی سخت با استقلال موفق خارج می‌شدیم. از انگیزه‌های حریف باخبر بودیم و آن‌ها هم به برد نیاز داشتند اما در مجموع دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. من اگر جای سازمان‌لیگ بودم، بازی‌های هفته پنجم را هم برگزار نمی‌کردم. من امروز محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی را که همراه تیم ملی امید هستند در اختیار نداشتم. به‌هر حال عدالت این است که تیم‌ها بتوانند با نفرات کامل خودشان در بازی‌ها شرکت کنند.

محمد ربیعی تصریح کرد: اما متأسفانه نگاه کمیتی حاکم است و می‌گویند اگر سه بازیکن در اختیار در تیم ملی باشد نمی‌توانید در مسابقات شرکت کنید. نمی‌شود برخی تیم‌ها هفت بازی و برخی دیگر چهار بازی انجام داده باشند زیرا اصلاً جدول به‌هم می‌ریزد و تیم‌ها هم از نظر سیستم انگیزشی و روانی به‌هم می‌ریزند. تعطیلی کمک نمی‌کند اما برگزاری عدالت را بر این مسئله اهم می‌دانم. من به‌عنوان مربی وظیفه دارم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم تا با تمام توانایی‌ام در بازی‌ها حضور پیدا کنم.

وی افزود: از صمیم قلبم برای تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. به‌هر حال اینکه همه تیم‌ها در یک طیف جلو بروند کار سختی برای سازمان لیگ است اما اجرای عدالت برای من بهتر است. تمرینات ما مبتنی‌بر اتفاقات بعد از پرتاب اوت‌دستی است. ما خیلی دنبال پرتاب مستقیم نیستیم اما از این پرتاب‌ها به دنبال این هستیم که حمله مجدد درست کنیم و خداراشکر که جواب داد. سیدمحمد قریشی هم برای ما اوت می‌اندازد و امروز دیدید تیم ما بالا بازی کرد.

سرمربی گاندوهای اصفهانی در پایان گفت: فوتبال تهاجمی را دوست دارم و این فلسفه را دارم و تا جایی که بضاعت و نفرات‌مان اجازه دهد، این کار را جلو ببریم. چمن ورزشگاه غدیر مسطح اما زیر آن نرم است و متأسفانه امشب یک مصدوم هم دادیم. به‌هر حال هر دو چمن ورزشگاه آزادی و غدیر از نظر کیفیت پایین هستند. رونالدو هم یک بازیکن بزرگی است اما در جایگاهی نیستم که درباره این اتفاقات خیلی اظهارنظر کنم.

کد خبر 689401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.