تعامل شهرداری و آموزش و پرورش برای آماده‌سازی شهر در ایام مهر

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در زمینه خط‌کشی مسیرها، نصب چراغ‌های راهنمایی و علائم ترافیکی و احداث ایستگاه‌های دوچرخه با انجمن‌های اولیا و مربیان تعامل خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام صانعی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام شهریورماه_ در نوزدهمین برنامه به احترام مردم اصفهان، با محوریت آغاز به کار ستاد مهر و بهره‌برداری از ناوگان و تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی اظهار کرد: موضوع پروژه مهر در آموزش و پرورش از نیمه دوم فروردین ماه آغاز و موضوعات مختلف پیگیری می‌شود؛ در این راستا سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان و فرم مدارس حالتی برون سپاری پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مناطق شهری در خصوص خط‌کشی خطوط عابر پیاده، رفع مشکلات چراغ‌های راهنمایی و مسائل ترافیکی با آموزش و پرورش و مدارس همکاری داشتند، ادامه داد: طی نامه آموزش و پرورش به مدیران مدارس، با همکاری مدیران مناطق شهری شهرداری و مشارکت با انجمن اولیا و مربیان برای رفع مشکلات مدارس اقدام شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شهرداری اصفهان در زمینه خط‌کشی مسیرها، نصب چراغ‌های راهنمایی و علائم ترافیکی و احداث ایستگاه‌های دوچرخه با انجمن‌های اولیا و مربیان تعامل خوبی داشته است، تصریح کرد: آرامش و آسایشی که سرویس مدارس به اولیا می‌دهند، بسیار اهمیت دارد و در نظم فکری خانواده‌ها مؤثر است، از این رو نظم‌بخشی سرویس مدارس یک موضوع مهم در پروژه مهرماه آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: چالشی که پس از ایام کرونا و تعطیلی مدارس داشتیم، کاهش چشمگیر تعداد رانندگان سرویس و کمبود شدید راننده بود که با همت سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تا حدودی این مشکلات رفع شد و در نهایت به سمت هوشمندسازی سامانه سرویس مدارس حرکت کردیم.

صانعی اظهار کرد: تعداد ۱۲۰۰ سرویس مدرسه را به بیش از پنج هزار سرویس افزایش دادیم و در حال حاضر با هوشمندسازی سامانه سرویس مدارس تحت عنوان سفیر مهر، شاهد تسهیل این امر و آرامش خاطر خانواده‌ها هستیم.

صانعی خاطرنشان کرد: هر هوشمندسازی نیازمند یک فرهنگ‌سازی است از این رو امیدواریم تا سال آینده مشکلات احتمالی ناشی از سامانه تا سال آینده با مشارکت شهروندان اصفهان رفع شود.

کد خبر 689223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.