یک فریم از ولایت‌پذیری؛ پسر در راه پدر

حضور علی حججی، پسر شهید محسن حججی با عکسی از پدرش در دیدار رهبر انقلاب با جمعی از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح دیروز و در آستانه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

حضور پسر شهید محسن حججی در حسینیه امام خمینی (ره) و بالا گرفتن عکسی از پدرش، واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

کاربری در این ارتباط نوشت: «یک فریم از ولایت‌پذیری… در راه پدر برای رسیدن به هدف پدر…»

یک فریم از ولایت‌پذیری؛ پسر در راه پدر

کاربر دیگری نوشت: «یادمان نرود… بهای امنیتمان، حسرت در آغوش پدر است.»

یک فریم از ولایت‌پذیری؛ پسر در راه پدر

کاربر دیگری با اشاره به حضور پسر شهید حججی در این دیدار نوشت: «نبین قدم کوچیکه، پاش بیفته برات قیام می‌کنم»

یک فریم از ولایت‌پذیری؛ پسر در راه پدر

یک کاربر هم نوشت: «پسری که باباش اسطوره یه ایران شد.»

یک فریم از ولایت‌پذیری؛ پسر در راه پدر

به گزارش ایمنا، شهید محسن حججی از نیروهای مدافع حرم لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در سوریه، متولد بیست‌ویکم تیر ماه سال ۱۳۷۰ بود و در هجدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۶ در عملیاتی در گذرگاه مرزی الولید (منطقه مرزیِ بین سوریه و عراق) به اسارت عناصر گروهک تروریستی داعش درآمد و دو روز بعد غریبانه و به‌طرز ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید حججی در پنجم مهرماه ۱۳۹۶ با حضور گسترده مردم متدین و شهیدپرور، رؤسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری در تهران برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز پیش از مراسم تشییع، در جمع اعضای خانواده و کنار تابوت این شهید مدافع حرم حضور یافتند.

پیکر بی‌سر شهید حججی در تاریخ چهارم مهر ماه در مشهد مقدس و حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و در تاریخ ششم مهر نیز در اصفهان و نجف‌آباد تشییع و در یادمان شهدای نجف‌آباد به خاک سپرده و از تندیس یادبود وی نیز روز هشتم آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

از شهید حججی یک فرزند پسر به یادگار مانده است؛ «علی حججی» متولد بیست‌وچهارم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۵ و در زمان شهادت پدرش یک سال‌ونیمه بوده است.

کد خبر 689203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.