نتایج کامل نمایندگان ایران در دومین روز غیررسمی بازی‌های آسیایی هانگژو

در جریان دومین روز غیررسمی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین، ملی‌پوشان والیبال، قایقرانی و والیبال‌ساحلی با رقبای خود دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان ایران در دومین روز غیررسمی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین در سه رشته به مصاف رقبا رفتند؛ این دوره از بازی‌ها به‌صورت رسمی از روز یک‌شنبه دوم مهرماه در هانگژو آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان برای کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف مسابقات انفرادی و تیمی خواهند داد.

نتایج کامل بازی‌های روز دوم غیررسمی بازی‌های آسیایی هانگژو به‌شرح زیر است:

والیبال

تیم ملی والیبال در اولین بازی خود، از ساعت ۱۰ صبح به مصاف نپال رفت که مقابل این تیم به پیروزی ۳ بر صفر رسید. شاگردان عطایی در سه ست با نتایج ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۳ به برتری رسیدند، صابر کاظمی در این دیدار با ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

قایقرانی

مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی از امروز بیست‌ونهم شهریورماه در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ هانگژو آغاز شد، در اولین رقابت ملی‌پوشان ایران نازنین ملایی و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک‌وزن به آب زدند.

ملایی و زارعی در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از چین‌تایپه، تایلند، کره و هند رو به رو شدند و در پایان با زمان ۶:۵۹٫۱۱ دقیقه به عنوان قایق اول به فینال A راه یافتند، در این رقابت نماینده تایلند دوم و چین‌تایپه سوم شدند، فینال این ماده یکشنبه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن مسابقه دادند که در گروه اول مقدماتی در رقابت با حریفانی از قزاقستان، کره، سریلانکا و ویتنام با زمان ۷:۰۹٫۲۹ دقیقه به عنوان قایق اول به فینال A راه یافتند، در این رقابت نماینده ویتنام دوم و کره سوم شدند، فینال این ماده یکشنبه دوم مهر برگزار خواهد شد.

امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن رقابت کردند، محمودپور و قهرمانی در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از عراق، هنگ‌کنگ، بحرین، ازبکستان و تایلند رقابت کردند با زمان ۶:۲۰٫۱۳ دقیقه دوم و راهی شانس مجدد شدند، در این رقابت نماینده ازبکستان اول و عراق سوم شدند؛ دور شانس مجدد این ماده فردا سی‌ام شهریورماه برگزار می‌شود.

محمودپور در گروه سوم مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین‌وزن با حریفانی از عربستان سعودی، پاکستان، عراق و کویت رقابت کرد و با زمان ۷:۲۷٫۳۰ دقیقه اول و راهی نیمه نهایی شد.

در این رقابت نماینده عراق دوم و پاکستان سوم شد دور نیمه نهایی این ماده پیش از ظهر جمعه سی‌ویکم شهریورماه برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت‌های ملی‌پوشان ایران تیم روئینگ چهارنفره بانوان با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل در روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن رقابت کردند این تیم در رقابت تعیین خط با تیم‌های ویتنام، قزاقستان، چین و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۶:۵۵٫۰۲ دقیقه دوم شد.

در این رقابت تیم چین اول و ویتنام سوم شدند، مسابقه فینال این ماده دوشنبه سوم مهرماه برگزار خواهد شد.

والیبال‌ساحلی

ایران ۲ - تاجیکستان صفر؛ تیم ملی ایران الف ساحلی ایران در نخستین بازی خود به مصاف تاجیکستان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد، ملی‌پوشان ایران در این بازی با امتیازهای ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۶ پیروز شدند.

ایران ۲ - قطر صفر؛ تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران در دو ست با نتایج ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۲ مقابل قطر پیروز شد.

کد خبر 689128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.