آغاز سال تحصیلی جدید در کردستان با حضور ۳۱ هزار دانش‌آموز کلاس اولی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ۳۱ هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی امسال در استان کردستان سر کلاس درس حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی کرمی‌نیاز امروز چهارشنبه _بیست‌ونهم شهریورماه_ در جشن نمادین شکوفه‌ها که به صورت نمادین در دبستان پسرانه شهید مظفر لطفی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نقش معلمان و والدین در همراهی دانش‌آموزان کلاس اولی بسیار خطیر است و باید والدین تلاش کنند ترسی را که در یک دانش‌آموز کلاس اولی از مدرسه و محیط جدید دارد، برطرف کنند.

وی افزود: محیط مدرسه باید در دانش‌آموز احساس انگیزه و شادابی ایجاد کند و اولیای مدرسه هم همه دانش‌آموزان را با یک سطح استعداد و هوش در نظر نگیرند و به تفاوت‌های فردی توجه داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان افزود: ۳۱ هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی امسال در استان کردستان سر کلاس درس حاضر شده و نظام آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمامی مدارس استان کردستان حتی در دورترین نقاط نیز دارای نیز معلم است و این مهم در آموزش و پرورش استان کردستان مورد توجه قرار گرفته است.

کرمی‌نیاز تاکید کرد: تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان کردستان بر این است که همه دانش آموزان بتوانند مراحل تحصیلی خود را به خوبی طی کنند و دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند.

کد خبر 688939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.