حضور بیش از ۱۰۴ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به حضور بیش از ۱۰۴ هزار دانش‌آموز کلاس اولی، گفت: تعلیم و تربیت تحولی تنها از مسیر نقش‌آفرینی اثربخش فرهنگیان به عنوان طلایه‌داران تحقق مفاد بیانیه گام دوم میسر و ممکن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حمیدی‌نژاد امروز _ چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه_ در آئین نواختن زنگ شکوفه‌ها در آموزشگاه عصمت جوادپور ناحیه ۴ اهواز، اظهار کرد: امسال بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سراسر استان به کلاس درس خواهند رفت که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش‌آموز در بدو ورود به پایه اول هستند.

وی افزود: تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین به عنوان مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش تعریف می‌شود که بر این اساس همه برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش در راستای رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه متمرکز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در مجموع امسال بیش از یک میلیون دانش‌آموز اول مهرماه به کلاس درس خواهند رفت، خاطرنشان کرد: همزمانی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) با آغاز سال تحصیلی فرصتی برای ترویج فرهنگ ظهور میان دانش آموزان است. بر این اساس زنگ بازگشایی مدارس خوزستان امسال در محل دبیرستان متوسطه اول دخترانه راضیه آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز نواخته خواهد شد.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: تعلیم و تربیت تحولی تنها از مسیر نقش‌آفرینی اثربخش فرهنگیان به عنوان طلایه داران تحقق مفاد بیانیه گام دوم میسر و ممکن خواهد شد و بر این اساس اجرای طرح‌های توانمندسازی معلمان و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آنان در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار دارد.

کد خبر 688923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.