پویش «همه حاضر» در استان کردستان آغاز شد

مدیرکل بهزیستی استان کردستان از آغاز پویش همه حاضر در استان کردستان خبر داد و گفت: هدف این طرح تامین لوازم التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت با اولویت‌های خانوارهایی است که در تامین لوازم ضروری آموزشی و تحصیلی عاجز و ناتوان‌ هستند و این طرح تا ۱۵ مهرماه در استان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کردستان، اظهار کرد: این پویش با شعار «همگی برپا» با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی با اتخاذ رویکرد تعاملی با نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی به ویژه اصناف، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و گروه‌های مردمی و جهادی و آحاد مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: از جملە اهداف این طرح تأمین لوازم‌التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت با اولویت‌های خانوارهایی است که در تأمین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان ادامە داد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، به منظور جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در جهت تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان تحت پوشش در مهرماه سال جاری و ارائه هرچه بهتر خدمات و ایجاد نشاط و امید در بین جامعه هدف بهزیستی از دیگر اهداف برگزاری این پویش است.

وی خاطرنشان کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقا سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم‌التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از جمله دیگر اهداف این طرح است.

رسولی بە شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان کردستان پرداخت و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و مؤسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵* کمک‌های خود را واریز کنند.

وی بە روش‌های دیگر جذب مشارکت‌های مردمی اشارە کرد و افزود: نیکوکاران همچنین می‌توان از طریق شماره حساب سازمان بهزیستی ۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و شماره کارت مجازی این سازمان ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ کمک‌های خود را واریز کنند.

کد خبر 688793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.