تعداد مسافران ریلی بریتانیا افزایش یافته است

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که تعداد مسافران ریلی بریتانیا از میزان قبل از همه‌گیری کرونا فراتر رفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزارت حمل‌ونقل (DfT) اعلام کرده است تعداد مسافران ریلی ملی در بریتانیا برای اولین بار از مارس ۲۰۲۰ به بیش از صد درصد قبل از همه‌گیری کووید رسیده است. این بدان معنا است که تعداد مسافران در بیش از یک سال دو برابر شده است. این افزایش تعداد مسافران ریلی از فوریه سال جاری رخ داده بود و با گذر زمان نیز بیشتر شده است.

به گفته مقامات شهری، ارقام ارائه شده بسیار شگفت‌انگیز هستند. دستیابی به ۱۰۳ درصد از تعداد مسافرانی که پیش از همه‌گیری کرونا از وسایل حمل‌ونقل ریلی استفاده می‌کردند، نشان می‌دهد که بسیاری از مردم به سبک زندگی و کار پیشین خود بازگشته‌اند و از دیدار دوستان و خانواده خود لذت می‌برند. بسیاری از افراد در دوره شیوع بیماری کووید -۱۹ به صورت دورکاری به وظایف خود رسیدگی می‌کردند و نیازی به استفاده از وسایل نقلیه نداشتند، برخی دیگر از افراد نیز به منظور دور بودن از دیگران و کاهش خطر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹، برای جابه‌جا شدن از وسایل شخصی خود استفاده می‌کردند.

لازم است در نظر داشته باشیم که این ارقام با آمار ارائه شده در ماه مارس ۲۰۲۰ میلادی مقایسه می‌شود. سال گذشته نیز بعضی از سطوح خدمات در زمینه وسایل نقلیه ریلی ضعیف بوده است و اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته بود، در صورتی که این شرایط رخ نمی‌داد، تعداد مسافران ریلی از میزان گزارش شده کنونی بیشتر بود. بنابراین انجمن صنعت راه‌آهن و مقامات شهری باید در زمینه بهبود وسایل حمل‌ونقل ریلی سرمایه‌گذاری کنند. بریتانیا به وضوح به ظرفیت ریلی بیشتری در حال حاضر و همچنین در آینده نیاز خواهد داشت، زیرا تعداد افرادی که تمایل دارند از وسایل نقلیه ریلی استفاده کنند افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 688744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.