سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان معارفه شد

باحضور استاندار اصفهان، «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان» معرفی و از زحمات و تلاش‌های امیررضا نقش معاون سابق این حوزه تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ مراسم تکریم و معارفه «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری» با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

در این مراسم با حکم سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان محمود حقیقت سرشت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و نظارت عالیه بر پروژه‌های کلان اقتصادی، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادها در جهت شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه شاخص‌های اقتصادی استان در حوزه‌های تولید، اشتغال، بهره‌وری و صادرات، ساماندهی، نظارت و تنظیم بازار، فعال سازی واحدهای اقتصادی راکد، توسعه تعاملات با بازرگانان و صاحبان صنایع خصوصی و دولتی استان و حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان مورد تأکید و انتظار می‌باشد.»
مدیریت بانک صنعت و معدن استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری، مشاور قائم مقام و عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن، بخشی از کارنامه مهندس محمود حقیقت سرشت است.

گفتنی است: پس از چند بار کناره‌گیری امیررضا نقش به دلیل مشکلات جسمی، امروز ۲۸ شهریورماه سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان معرفی شد.

انتصاب مشاور استاندار اصفهان در امور اقتصادی

همچنین در این آئین ضمن تقدیر از امیررضا نقش معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری، وی با حکم استاندار اصفهان به عنوان «مشاور استاندار اصفهان در امور اقتصادی» منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر امیررضا نقش

نظر به مراتب تعهد، تدین، توانمندی، روحیه انقلابی و جهادی و سوابق درخشان و ارزشمندتان به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «مشاور استاندار در امور اقتصادی» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و انجام سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی موفق و مؤید باشید.»

کد خبر 688669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.