ضرورت جهاد تبیین فراتر از مرزها

یک مبلغ بین‌المللی تاکید کرد اگر جهاد تبیین فراتر از مرزها انجام نشود، جنگ تحریف و جنگ تحریم، علیه کشورمان جدی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنفرانس بین‌المللی صلح از ۱۷ تا ۲۱ ام سپتامبر در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری سهروردی دو سخنرانی با محور «نگاه شیعه به صلح» و «کنش صلح‌گرایانه در پیاده‌روی اربعین» ارائه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جهانگیری در خصوص حضور در این رویداد گفت: در کنفرانس بین المللی صلح که در پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود، از ۱۱۸ کشور جهان شرکت کرده‌اند که در برخی از کشورها در سطح رؤسای جمهور بوده است.

وی با اشاره به ضرورت حضور نمایندگان ایران در چنین رویدادهایی تاکید کرد: غیبت ما در رویدادهای جهانی سبب می‌شود، در جنگ روایت‌ها، دیگران ما را روایت کنند.

این مبلغ بین‌المللی تصریح کرد: جهاد تبیین، تنها کارایی داخلی ندارد و در سطح خارج از کشور مهم‌تر است، زیرا اگر جهاد تبیین در ابعاد بین‌المللی انجام نشود، جنگ تحریف و سپس جنگ تحریم، علیه ما جدی خواهد بود.

به گزارش ایمنا، در کنفرانس بین‌المللی صلح بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان صلح از جمله فعالان و مبلغان دینی از ۱۱۸ کشور جهان شرکت دارند.

کد خبر 688632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.