اضافه شدن مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید در لندن

شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) سه مسیر دوچرخه‌سواری جدید برای اتصال جوامع لندن به یکدیگر راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) اعلام کرده است که سه مسیر دوچرخه‌سواری جدید در سراسر شهر راه‌اندازی کرده است که تردد در اطراف لندن با دوچرخه را برای مردم آسان‌تر می‌کند. این مسیرهای دوچرخه‌سواری در کنار ایجاد زیرساخت‌های جدید پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به اجرا درآمده است تا به ارتباط بیشتر جوامع لندن کمک کند.

مسیرهای جدید دوچرخه‌سواری ۱۰ کیلومتر به شبکه دوچرخه‌سواری لندن اضافه می‌کند و باعث می‌شود بیش از ۱۲۴ هزار شهروند در فاصله ۴۰۰ متری یک مسیر دوچرخه‌سواری قرار بگیرند. مسیرهای مشخص شده به اتصال مراکز شهر لندن به شبکه دوچرخه‌سواری کمک می‌کند و مردم نیز تشویق می‌شوند که به جای وسایل نقلیه شخصی از دوچرخه‌ها استفاده کنند، بنابراین میزان آلودگی هوا و انتشار کربن نیز کاهش پیدا می‌کند.

به گفته مقامات شهری، اقدامات حیاتی در بسیاری از منطقه‌های لندن در زمینه کاهش ترافیک جاده‌های مسکونی و کاهش محدودیت‌های سرعت، باعث می‌‎شود این سه مسیر دوچرخه‌سواری جدید به سرعت ارائه شود و دسترسی هزاران نفر به این مسیرها نیز افزایش پیدا کند. این مسیرهای جدید نه تنها جوامع مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند، بلکه دسترسی به دوچرخه‌سواری را نیز بهبود می‌بخشد. ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری نقش مهمی در تشویق افراد بیشتر به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دارند و به ایجاد شهری سبزتر و پاک‌تر برای همه شهروندان کمک می‌کند.

به نظر می‌رسد که مسیرهای دوچرخه‌سواری فعلی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود که دوچرخه‌سواری رشد بیشتری پیدا کند، زیرا مردم متوجه شده‌اند که دوچرخه‌سواری یک گزینه سالم، ارزان و پایدار برای سفرها و جابه‌جایی‌های محلی است. مقامات شهری نیز متعهد شده‌اند که شبکه دوچرخه‌سواری را برای افزایش دسترسی افراد در لندن به این وسیله حمل‌ونقل پاک توسعه دهند. این اقدام در کنار دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه می‌تواند به افزایش میزان استفاده از دوچرخه کمک کند.

کد خبر 688443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.