وضعیت ترافیک بلوار سردار سلیمانی ساماندهی شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار ساماندهی وضعیت ترافیکی بلوار سردار شهید سلیمانی در مناسبت‌ها با همکاری پلیس راهور و شهرداری قم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری امروز -دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه – در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهر قم شهر مناسبت‌ها است و این شهر سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر و زائر است، اظهار کرد: آمادگی دستگاه‌های خدماتی در این مناسبت‌ها بسیار خوب بوده و شاهدیم که شهرداری قم در تمام مناسبت‌ها حضور فعال دارد.

وی افزود: نکته‌ای که همواره دغدغه داریم، مسئله مدیریت ترافیک بلوار شهید سلیمانی است، این معضلی است که حتماً برای آن باید فکری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ازدحام جمعیت در هسته مرکزی شهر قم در ۲۰ مناسبت سال اظهار کرد: پارکینگ‌هایی وجود دارد که ورودی آن‌ها در بلوار سردار سلیمانی است و تداخل این ورودی‌ها با تردد عادی مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: مدیریت ترافیک بلوار شهید سلیمانی در ایام پیک جمعیت باید به‌صورت یکپارچه و با همکاری شهرداری قم و پلیس راهور ساماندهی یابد.

محرری گفت: دستگاه‌های متولی تدبیری اتخاذ کنند که اطلاع‌رسانی به شهروندان و زائران پیش از ورود به بلوار سردار سلیمانی در ارتباط با وضعیت پارکینگ‌ها و مسیر انجام شود.

کد خبر 688403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.